دهه فجر95

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عصر روز دوشنبه با حضور عزیزی  نماینده محترم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی ، دکتر عسگری فرماندار محترم شهرستان شازند ، حجت الاسلام فاطمی نیا امام جمعه محترم شهر هندودر و باقری بخشدار محترم سربند و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش، در روستای تواندشت برگزار گردید.

مراسم غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، بازدید از خانواده معظم شهدا،افتتاح ساختمان دهیاری، بازدید از مدرسه ابتدایی روستا،اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستانی و سخنرانی مسئولین و اهدای جوایز از اهم برنامه هایی بود که برگزار گردید.

 



موضوعات مرتبط: اخبارتصاویر

برچسب‌ها: دهه فجر
[ جمعه 9 تير 1396 ] [ 3:26 ] [ هادی پیرهادی ]
[ ]

جناب اقای مصطفایی

از دبیران معروف و با تجربه دهه 50 تواندشت که همه از ایشون به نیکی یاد میکنند. امیدوارین هرکجای دنیا که هستن سلامت باشند.



موضوعات مرتبط: تصاویرقدیمی ها

برچسب‌ها: مصطفایی
[ جمعه 9 تير 1396 ] [ 3:19 ] [ هادی پیرهادی ]
[ ]

امام زاده زین العابدین گوشه دواریجان

این بنا مکانیست که سالها مردمانی ساده و بی ریا خالصانه در ان شکر خدای را بجا می اوردند و دلهای پاک خویش را با معبود یکتا پیوند می زدند.

امام زاده گوشه دواریان سالها میزبان هزاران نفر از قومیت های ترک ولر در روستای گوشه بوده است که  با توجه به ابگیری سد مروک و به زیر اب رفتن کل روستای گوشه و ترک سکنه هنوز هم  این میزبانی به قوه خود پابرجاست.

قبل از به زیر  اب رفتن روستا ، همه ساله مردمان خون گرم گوشه در ایام عزا داری سیدالشهدا  هیئت تواندشت را به این مکان مقدس دعوت میکردند و با ترکیب هیئت ها که نشانه یکپارچگی و هم دلی این دو روستا بود به عزاداری مشغول می شدند.

این بنا قدمت بسیار بالایی دارد و هم اکنون به علت عدم رسیدگی رو به ویرانیست...

 

 

 

 

 

 

تصویری از برج گوشه



موضوعات مرتبط: تصاویرقدیمی ها

برچسب‌ها: زین العابدین امام زاده گوشه دواریجان
[ جمعه 9 تير 1396 ] [ 2:44 ] [ هادی پیرهادی ]
[ ]

عید سعید فطر

پس از یک ماه بندگی و عبادت خالصانه به درگاه پروردگار، عید رهایی از بند معاصی و شکرگزاری به درگاه احدیت از راه می‌رسد. عید فطر روزی است که زمینیان فارغ از زنجیرهای دنیایی به فطرت خویش بازمی‌گردند و آسمانیان به فرمان الهی و از جانب او به شکرانه یک ماه عبادت خالصانه مأمور اعطای پاداش و عیدانه به بندگان می‌شوند. صبح اول شوال عطر دل‌انگیز و معطر عبودیت بر مشام جان می‌نشیند و آوای خوش بندگی، آسمان و زمین و آنچه در آن است را به جوش و خروش وامی‌دارد. خوشا آنان که در برابر هوس‌های دنیایی ایستادگی کردند و رنج گرسنگی و تشنگی و دوری از گناه را به جان خریدند تا در سحرگاه اولین روز شوال با نوای "اللهم اهل الکبریاء والعظمه" نزول رحمت لایتناهی الهی را تضمین کنند و غفران او را از آن خود کنند.

 

 



موضوعات مرتبط: اخبار

برچسب‌ها: عیدسعیدفطر
[ جمعه 9 تير 1396 ] [ 2:21 ] [ هادی پیرهادی ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد
دانلود آهنگ - دانلود آهنگ هلیکوپتر کنترلی ارزان